וולדיגר: "לא חושבת שביהמ"ש יפסול את הרפורמה"

אסתי פלד No Comments on וולדיגר: "לא חושבת שביהמ"ש יפסול את הרפורמה"

סגנית שר האוצר, מיכל וולדיגר במהדורה המרכזית: "אני לא רואה את בית המשפט פוסל את החוקים שלנו כי במצב כזה הוא יהיה זה שיצור אנרכיה. לא יכול להיות שהגולם יקום על יוצרו"

צילום: פלאש 90
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סגנית שר האוצר, מיכל וולדיגר (הציונות הדתית), שוחחה הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "אני בהחלט מודאגת מהקרע בעם. אבל מדאיג אותי יותר חוסר האחריות של חלק גדול ממנהיגי השמאל שהפסידו את הבחירות ועכשיו הם משנים את כללי המשחק. הם אומרים בלי להתבלבל שהם יפילו את השלטון גם אם זה יעלה בדמים. לפעמים נמאס לנו להיות המבוגר האחראי. אני לא רוצה להיות במקום הזה (להתפשר א.פ) ולכן צריך להזהר לא למצמץ. הרפורמה הזו מאוד חשובה. המטרה של הרפורמה היא לחזק את המשילות".

על הטענה שבית המשפט מגן על מיעוטים: "על החרדים הם הגנו? על מתיישבי גוש קטיף? מי מגן היום על מיעוטים? כוחו של בית המשפט הוא מכוח חוק. הוא לא יכול להיות מעל החוק. בית המשפט הפר את האיזונים והבלמים".

וולדיגר התייחסה לתרחיש שבו בית המשפט עשוי לפסול את חוקי הרפורמה: "אני לא רואה את בית המשפט פוסל את החוקים שלנו כי במצב כזה הוא יהיה זה שיצור אנרכיה. הפרלמנט קובע את החוקים. לא יכול להיות שהגולם יקום על יוצרו. בית המשפט צריך להבין את מקומו".



0 תגובות